Uppdatering

I onsdags var vi på joggingtur jag och Safiren.. sen så åkte vi och tittade på när BSBK hade inofficiell lydnadstävling på Stend. Dessvärre regnade det och när det hade regnat igenom min jacka och tröjan under klistrade sig mot mina armar så gav jag upp.
Var faktiskt ganska glad att jag inte var med. I klass 1 så delades platsliggningen upp i 2 grupper så att det inte skulle bli så många hundar åt gången. I grupp 1 så var det två hundar som var så högt uppe att dom låg och pep oc lät och tjöt konstans.. i grupp 2 så var det INGEN som låg i 2min....
 
I torsdags så tränade jag lydnat med Helga och Scott borta på schäferklubben, tror vi var där i ca 3h... hehe.
 
Fredag var det ju Norges nationaldag, men eeh.. tro det eller ej, men det regnade! Så jag och Safiren höll oss inne i stort sett hela dagen, körde lite balansträning etc bara.
 
Igår så vaknade jag sjukt energisk... så jag körde ett pass på crosstrainern innan frukost, sen åt jag och sen så drog vi iväg på fjälltur med Marie och Flax. Var ute på tur i över 3h... Det var otroligt varmt!
Jag har bränt axlar, bröst och... till och med kinderna?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0