Måndag!

I fredags så tog vi på selen och körde lite DW.. varierade oss.. dw.... ta av sele och bara promenera.. sen dw igen.. är inte alls någon tung vikt hon drar med tanke på höfterna. :)
 
 
Safiris fick sin nya scarf i lördags, så vi invigde den och bollkastaren samtidgt!
 
Dessvärre så förstår jag inte hur tennisbollar ska överleva hundhantering.. en tennisboll varar inte länge med  Safiren innan den är platt :P
 
Denna var helt ny innan vi invigde bollkastaren... Hmmm!
 
I söndags så var vi in till stan och miljötränade! Eftersom hon ska ha munkorg på under semestern pga diverse lagar så har vi börjat träna med det.. tror jag äntligen hittat en munkorg hunden trivs med (våran tredje!) och det gick hur bra som helst! Jag som alltid varit lite anti munkorg..iom att hunden är så "utsatt" om det kommer fram en lös hund eller annat och hunden inte kan försvara sig.. men det gick verkligen jättebra! En superlyckad miljöträning för vår del! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Perra

Ser bra ut , passar hennes attityd me tror jag ;)

Svar: hehehe. ja precis. en grå wp-sele är perfekt! ;)
Anna

2013-05-13 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0