Härliga dagar!

Var in till stan och miljötränade en dag i förra veckan när jag ändå skulle in till stan och hämta en bildförstoring på Safira som jag hade beställt.
Det går bättre och bättre med munkorgen, hoppas hon hinner vänja sig till semestern :)
 
Var och tränade lydnad på onsdagen förra veckan, vi var ca 10 hundar på planen och tränade samtidigt!
Men det gick jättebra :)
Tränar på platsen..
Älskar mornar som denna, när man har sol och klarblå himmel på morgonpromenaden innan man ska till jobbet..
Var ute och paddlade kanot i 4h efter jobbet i fredags...
Stannade och tog en paus och hade lite picknick med :)
paddla paddla paddla :)
Långpromenad ute i skärgården på lördagen 
Hade med oss picknick här med ;)
Avslutade med kaffe på Cafè Ole B nere vid vattnet sen åkte vi hem och hade filmkväll.
Var ju ut till Lindås på söndagen...och hyrde trampbåt.
trampa, trampa, trampa! (Jag med alltså :P )
Fikapaus i en vik.. Safiren passade på att svalka sig.
( Benet i båten är bara Arvid alltså)
Var in till stan och hämtade min mobil i måndags (världens snällaste Vidar hade tagit med den från Lindås, så jag fick hämta den hos honom och fick även kaffe :) , tror jag sparade in ca 2h bilåkande där..)
Passade på att ta en tur upp stoltzekleiven.
Här var vi nästan helt uppe! Trötta i benen var vi iaf... ;)
 

Kommentarer
Postat av: Perra

Nice !

Svar: Ja, väldigt vackert här... när det är fint väder. ;)
Anna

2013-05-29 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0