Vi hann med vallning i helgen också ;)

Inlägget blev så långt igår så jag delade upp det lite :P
 
Efter att hundarna var nöjda och vi hade spårat så åkte vi ut i Hausdalen för att titta på vallträning! 
 
Rikke blev även övertalad att testa vallning med sin hund! :D
 
 
Var väldigt intressant faktiskt, men lilleman tyckte väl att hundträning var lite "sådär" några timmar senare... :P
meeeeeeeeeeeen vi lekte lite så gick det bättre.
(OH NOES! Gissa vem som blev offer för denna snöboll....!)
 
Efteråt så åkte jag och köpte piiiiiizza!
Halva pizzan med skinka och champinjoner och andra halvan med skinka, salami och ananas (min nya favorit, eller ja utan skinka egentligen). Köpte pizza på Egon, deras pizzor är faktiskt goda! 
Så satt vi hemma hos Elise och mölade pizza och jiddrade tills ajg blev så trött att jag knappt visste vad jag hette...
Söööötisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0