Fortfarande förkyld men har ändå haft en aktiv helg! :D

Har inte promenerat på länge, faktiskt över en vecka sen nu!
 
Men i fredags så la jag ett långt skogsspår till Safiren iaf. Det gick sådär, hittade 2/3 föremål. Liggtid ca 2h.
 
I lördags så tränade jag rundering med Rikke och Elise. Jag började lära in fastbett på Safiris!
(tränade faktiskt lite lydnad innan runderingen också...apporteringar etc.)
 
(runderingspremiär för Elise och Baron!)
 
Efteråt fick Safiren och Baron springa och leka för första gången. Det gick bra :)
 
Var hem till Elisefise sen och drack kaffe och åt onyttigheter. :P
 
I söndags så träffades vi igeeeeeeeeeen (jag, rikke och elise) och vi la markspår!
 
(väntar på att spåren ska ligga till sig)
 
 
Baronen spårar!
Baronen bits... (olycka eller en "olycka" ? :P)
Noras första spår.. störningar? neejdå.. fallskärmshoppare och radiostyrda hellikoptrar bara..
(Det var en sånn stor på ca 1m som gick på bensin)
(Lillys första spår någonsin)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0