Njuter av livet i Toscana

Eller ja, förutom myggen dock. Fy satan vad myggbett jag har.
Låg ute och solade igår, lyckades bränna oss båda två, smart.
 
 
 
Safiren var förnuftig och höll sig mest i skuggan, utom när hon var nyfiken på katterna som springer runt, eller folket och hönsen hos grannarna.
 
 
Här är våra solstolar Deluxe!
 
 
Paus från solandet :)
 
 
Alltså jag får plats! Det är inte alls trångt, på riktigt!
 
 
Var in till stan igår på promenad på eftermiddagen när det svalnat lite
Mysiga gator :)
 
Hittade en stor öppen plats också med en stor kyrka
 
 
 
Fanns flertalet uteserveringar också
 
Pauuuuuuuuuuuus är viktigt
 
 
Vi gick hem och duschade och sånt sen, för att senare möta upp Tommy och barnen för att gå ut och äta :)
 
Vi gick runt en stund och hittade till slut en restaurang med uteservering.
Dock var maten inte så god som vi hade hoppats på, men den var väl okej antar jag. Pizzan var iaf god och min lasagne med (med grön pesto istället för köttfärssås och maaaaaaaaaaaassa parmesanost!)
Jag drack dessutom semesterns första öl.
 
Idag har vi däremot vart uppe i en bergsby! meeen laddar upp bilder därifrån senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0