Snart helg!

Har juh försökt mej på att äta granatäpple med sked några dagar nu.. men det går ju inte alls bra!
 
Där kan man se lite iaf, röda prickar.. det där var i början.. blev väl ungefär 5ggr värre innan jag var färdig :P
 
Bild från häromadagen (måndags???) när jag och Safiris var ute och gick och hon hade packväskan :)
 
Hightech med pannlampa...
 
I tisdags var vi iaf ute och joggade.. inkl uppvärmning och nedvarvning så var vi nog ute i ca 1,5h!!!
 
Onsdag (igår) så kom jag hem, tog ut Safiren och vi körde leksakssök på ett fält.
Sen åkte jag och gymmade, körde 45min konditionsträning, snabb dusch och sedan direkt på lydnadsträning med Safiren, direkt därifrån till hundsimmet så Safiren fick simma. Kom hem lite efter halv tio, åt, la mej i sängen och läste.. sen somnade jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0