Så himla trött igår!

Skulle egentligen vart iväg till stend och tränat inomhus i en av hallarna igår, men jag var ruskigt trött när jag kom hem.
 
Det regnade dessutom. Tog med Safiren ut på 1,5h promenad i regnet iaf. Hon fick gå med klövjeväska.. dock ingen tung sådan med tanke på hennes hälsorelaterade svagheter. Aja är nog bra med liiite omväxling iaf. :)
 
Hade också fått böckerna som ajg beställt.. wohoo!
Har ju läst första boken i 50 shades of grey,.. nu kom dom två sista i trilogin.
 
Men lyckades bli sjukt trött när jag läste.. skulle bara vila ögonen lite.. somnade.. vaknade upp 1,5h senare.. tvingade upp mig och matade och rastade djuret (hunden)... sen åt jag lite. Sen la jag mig och läste igen.
 
Efteråt var det omöjligt att somna. Låg vaken i flera timmar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0