Rotade fram klickern

Kom hem och såg att det regnade. Måttligt motiverad till en promenad.. men tog en ändå på ca 1h. En rask promenad dock, väldigt rask faktiskt.
 
 
Lyckades dessutom ha sönder mina regnbyxor, så nu måste jag köpa nya. Suck.
 
 
När vi kom hem så letade jag fram en klicker. Tror inte jag petat på en klicker på över 2år men fick ett plötsligt infall.
Med klicker så shejpade jag in att Safira skulle ta av mina strumpor. Det tog sin tid men till slut gick det. :)
Jag gjorde ett dumt misstag, jag belönade intresse för min fot en gång när hon var där med tassen.. vilket resulterade i ett intensivt hårt grävande på mitt smalben av ren frustration. Det gjorde ont. Jag har ont idag också.
är huvudet dumt får kroppen lida!  :P

Kommentarer
Postat av: Juan Quintana

Hola Anna:
Veo muchas flores en una página del Ca de Bou...jejejejeje. Se nota que eres una mujer

Svar: Me gusto flores ;)
Anna

2013-01-29 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0