Promenad med Casper

Direkt efter jobbet så åkte jag in till stan för att promenera med Charlotte och Casper.
 
C: Jag tror att det har blivit såndär zon-parkering där nu
A: va? näe, jag tror det ligger precis på gränsen
C: hm kanske
 
Charlotte hade jätterätt och jag hade jättefel så jag fick en fantastisk p-bot.
 
Safiris blev iaf glad över att se Casper. Hon gillar honom!
 
Gick uppför en brant backe i ganska kuperad terräng och gick en annan väg ner igen.
Mötte en lös goldentik också, men Safira verkade tycka den var helt okej.
 
När vi kom hem så fick Safiris en lång massage eftersom det var ganska hårt underlag på större delen av turen.. ville inte att hon skulle bli stel och få ont.
 
Det var inte ett skit på TV så jag och Safiren kröp i säng tidigt och låg och läste.. innan hon gick hedersuppdraget att släcka lyset.. Så himla smidigt med en hund som kan släcka när man endast har en taklampa och knappen sitter låååångt bort. :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0