Måndag! :)

Jobbade ju övertid i fredags.. så Safiren var med på jobbet :)
 
Efter jobbet så var jag och Safiren ut på en joggintur!
 
I lördags var vi på fjälltur. Fantastiskt väder :)
 
Var till Ikea med Arvid senare på eftermiddagen/kvällen. Var in en sväng på Høøks också.
Fyndade ett hundtäcke. Köpte dessutom en leksak och nyponpulver...
Åt lite på IKEAS restaurang också innan vi drog därifrån. Jag hittade en tallrik med lite alltmöjligt från havet.
Åt ost och kex när jag kom hem.. kex med brieost och nån päronsylt som man tydligen ska ha till brie.
 
På söndagen invigde vi nya hundtäcket! Fast, jag började faktiskt adgen med 1h piltates...
Promenaden var på ca 2,5h. :)
 
Blir faktiskt deprimerad när jag går i skogen.. dom har huggit ner hur mycket som helst för att göra en jävla väg.. min fina spårskog =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0