hahahaha! (rolig historia)

"FRÅGAN JAG INTE BORDE STÄLLT TILL POLISEN!
Jag blev stoppad av polisen som påstod att jag var berusad. Jag försäkrade att jag inte druckit en droppe. Så jag fick svara på några frågor som skulle visa om jag var nykter eller inte:

-Om du åker på en mörk väg och möter två lysen, vad är det?
- En bil.
-Ja, men är det en Merca, Audi eller BMW?
-Ingen aning.
… … … … … … -Då är du full. 

Om du möter ett lyse, vad är det?
-En mc.
-Ja, men är det en Honda, Kawasaki eller Harley?
- Ingen aning.
- Alltså är du full.

Nu började jag bli riktigt arg så jag frågade honom:
-Om du ser en kvinna i ett gatuhörn med nätstrumpor, högklackat och kort kjol, vad är det?
-En prosittuerad.
-Ja, men är det din dotter, fru eller morsa?

Sen dess har jag inget körkort"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0