Ganska nöjd med helgen

Efter promenaden med Marte och Odin så var jag in till stan i Lördags och gosade liten presa-valp!
 
(lånade bilden från Lisbeth)
 
Den var otroligt söt!
 
På söndagen så var vi i Fjellangerhallen (inomhus hundträningshall) och tränade i 3h. Eller alltså det blev inte konstant träning, först hade vi hallen i 2 delar och så delade vi upp oss i 2 gruppen och tränade en och en på varsin halva. Safira tyckte hallen var lite obehaglig och hade svårt att koncentrera sig första passet.
Dessutom gick en leksak sönder och jag skar mig lite i händerna och Safira blir muppig av blodsmak. 
 
Andra passet så hade vi öppnat upp väggen.. dessutom hade Elise-fise och nya voffen hittat dit också!
Så blev massa med störningar men hon funkade mkt bättre och var mer taggad. Kul!
 
Sista timmen så tränade alla i hallen.. jag tränade mest på "ligg" med störningar.
 
Efter 3h hundträning så pallrade jag iväg mig till gymmet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0