Fredag!

I onsdags så hade jag en såndär aktiv dag igen :)
 
Först så tvättade jag och Safiris.. dvs hon fyllde maskinen och när hon var klar så startade jag.
( finns video här: http://www.youtube.com/watch?v=wok4iNzC_3o)
 
Sen så blev det yoga....
 
Direkt från yogan så var det träning med bruksklubben. Tränade lydnad ca 1h.
Gick ganska bra, eller ja, inte fotgåendet.. hon hamnade alldeles för långt fram hela tiden! Får träna mer på korrekt position och lägga uthållighetsträningen på hyllan lite.
Tränar platsliggning.. BRRR! så Safiris fick ligga på ett vintertäcke :)
 
Direkt efter lydnadsträningen så åkte vi till hundsimmet så Safiren fick simma. Har börjat fästa ett rep i leksaken så jag kan kasta runt den i vattnet och ha dragkamp med henne medan hon simmar.. haha hon tycker det är skitkul :P

Igår (torsdags) så körde vi leksakssök på ett fält och tränade även på raka skick.
Släpade med Elise till Åsane också på lite shopping.. passade på att miljöträna voffarna när vi ändå var där ute och gick en promenad tillsammans.
Safira träffade Elises voff Baron för första gång.. han verkade få godkänt. Men han är liten baby fortfarande (eller ja, 5mån..) men dom blir nog bra polers när han blivit lite äldre och tuffare och får börja gå mer promenader! :)
 
Elises vovve Baron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0