DW och lite sånt...

Kom hem och tränade lite med Safiris och körde lite uppvärmningsövningar.
 
Sedan tog vi en liten runda med wp-selen.. hon fick dra lätt vikt bara eftersom hon har höftfel. :)
 
 
Kom sedan hem och tog av selen och tog oss en skogspromenad i regnet istället. :)
 
Efteråt så körde vi lite klickerträning. Hade en stor låda som hon skulle lägga en leksak i.
Utökade sedan till två leksaker innan klicket, och sen tre leksaker...
 
Efter träningen med Safiren så blev det pannkakor med knaperstekt bacon, lagade matdosor.
 
Efter det så åkte jag till gymmet och tränade.
 
När jag sedan kom hem var jag tvärslut och somnade med en gång!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Försöker lära in leksaker i lådan tricket med haha men det går inte lika bra för mig än :)

Svar: Om det tröstar så sitter det inte helt 100 här heller. :P
Kanske borde göra en video på det när det sitter? hmm (OM det nånsin sitter ;) )
Anna

2013-01-30 @ 19:27:50
URL: http://20belowzero.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0