Då var helgen över!

Gick upp tidigt i lördags.. kl 8 faktiskt.
Tog en lång frukost med kaffe och rostat bröd med smör och ost på innan jag begav mig iväg på 55min spinning.
 
Efter spinningen så åkte jag hem och hämtade Safiren. Rallylydnad stod på schemat!
Hade fixat kaffe och sånt så att jag skulle slippa frysa därute.
Vi var faktiskt en god del som tränade.
Vi byggde två olika banor. Safiris fick gå varje bana två gånger, hon skötte sig fint. :)
Blev ju en del vänting och sånt, så var där i ca 3h totalt och tränade och drack kaffe.
Efteråt fick hon leka lite med Helgas bordercollieblandis Scott.
 
 
Efteråt så tog jag och Safiris en fjälltur i snöyran!
 

Gick upp i okej tid på söndagen med. Åt samma typ av frukost som dagen innan.
Tog ett pilatespass på ca 1h, kom hem och fyllde på med kaffe. Det regnade och blåste så var inte så sugen på en fjälltur direkt.
Bestämde mig för att bli av med det fortast möjligt så jag drog med Safiris på en joggingtur!
Hon invigde sin nya regndress (en sån overall med ben :D )
Hon fick sen springa av sig lite i skogen.
Senare så åkte jag till Elise och hade filmkväll. Vi såg på Magic Mike och drag fruktsmoothie och te. Mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0