Liten uppdatering!

Torsdags:
Jobbade övertid så Safirapluppen var med mig på jobbet :)
 
Var på vinmonopolet och laddade upp inför helgen. Forever young = visa leg, CHECK!
 
På fredagen skulle jag köpa ett par nya svarta stövlar.. men fyndade 4 par skor istället . Ooops. :P
 
Var hem till Elisefise på kvällen och hjälpte henne att frisera hunden inför utställningen. Badas och fönas.. o fönas.. o fönas.. o borstas.. o fönas..
 
På lördagen gymmade jag och sedan tog jag och Safiren en långprommis i skogen.
 
När Safiren ska vara ensam hemma brukar hon få ett fyllt märgben... hon är inte alls sugen :P
 
Lördag var det fest, TJOOHEJ!
 
Trodde jag skulle vara katastrofbakis på söndagen men det var jag inte!
 
Var strålande väder så började med ca 1h DW och sedan 2h skogspromenad.
Ganska okej aktivitet på en dagen-efter-dag må jag säga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0