Fredag, lördag, söndag

Efter jobbet i fredags så tog jag mig i kragen och köpte en pilatesboll nr2.
Kom hem och tränade. Det gick fint.
 
Släpade sedan med Safiren ut på joggingtur ;)
 
Gick upp tidigt i lördags (kl 8 faktiskt!) käkade frukost och tog mig sedan iväg på förmiddagsspinning (55min).
 
Efter spinningen åkte jag hem, drack lite mer kaffe och sen tog jag och Safiren en fjälltur..
 
Åkte hem och duschade och slappade lite och väntade på att Arvid skulle komma hem från fisket.
Sen åkte vi hem till Elise och drog vidare in till stan. Vi käkade på en thairestaurang uppe med fløien.
Jag åt anka i röd curry och så capuccino (med vispad grädde i också tydligen) till efterätt.
Arvid åt friterade saker med sötsur sås och Elise åt stekt nånting som var blandat i en röra.
 
Gick upp tidigt på söndagen också! Träffade Marte och tog en promenad med henne och hennes ambull Odin o snöovädret. Hennes hund lyckades dessutom springa in i mina knäveck bakifrån så jag flög bakåt och landade på arslet på isen. :P
 
Fick sedan skynda mig direkt från promenaden till pilatesen.
Såg en bra dansk film på TV "Superclàsico". Jag har börjat gilla danska filmer! (kanske för att jag har sett så himla bra danska filmer på sista tiden?!) Innan har jag alltid tyckt att filmer som inte varit på svenska eller engelska har varit jobbiga att se... eller ja, norska har ju funkat sedan jag jobbat i Norge.
 
När Elise-fise kommit hem från utställningsträningen så åkte jag och Safiren dit och såg film (också en dansk!!) Royal affaires eller vad de nu hette. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0