Snart helg!

Hittade lite fler bilder från spårkursen förra helgen :)
 
Det har vart pissväder i veckan sen jag kom hem (kom ju hem tisdags kväll) och dessutom går hon fortfarande på antibiotika och har löp..
 
Men i onsdags så var vi faktiskt upp till schäferklubben och tränade lydnad. Fick ordentlig störningsträning då det var en traktor som körde fram och tillbaka över planen... men det fungerade faktiskt bättre än förväntat.
Men hon blir lite muppig när hon löper, ganska känslig överlag så, vet inte, var inte jättenöjd med träningen direkt. men men..
 
Igår tränade vi iaf bara inne. Försöker vänja henne vid sin munkorg men hon är inte direkt jättesugen på att ha den på sig =(
Ska ju på semester till italien i sommar och då är det munkorgs och koppeltvång på gator och offentliga platser.. det gäller även Tyskland (som vi kör igenom). Men men, det är väl bara att träna vidare antar jag, har ju inte så mycket val, hon måste ju ha den på sig där nere oavsett vad hon tycker om den, men vore ju trevligare om hon tyckte att den var helt okej..
 
 
Lite mer angående hemresan... när jag kom till färjan var jag så kissnödig att jag trodde jag skulle dö.. möttes då av detta; 
Fick hålla mig tills färjan kom.. var mycket nära att det hände en olycka.
 
Såhär såg det ut när jag körde över hardangerviddan påvägen TILL Sverige;
 
Såhär såg det ut över Hemsedal påvägen tillbaka till Norge..
 
Dessutom var vägen ganska smal emellanåt (nej det är inte enkelriktat :P)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0