Blodspårkurs, bokad!

Skulle egentligen ha tävlat i lydnad den helgen.. och sista anmälningsdagen var igår.. men så skulle Mari gå blodspårkurs med sin papillon Elwira. Hon frågade om inte jag skulle bli med också, med Safira.. men jag sa blankt nej.
Men som vanligt när Mari frågar något och jag säger nej, så börjar ett litet frö växa. Jag tänkte och tänkte.
Tränade ju lydnad igår också, och då var faktiskt hon som ska ha blodspårkursen där och tränade.
Så mjölkade henne på massa info om blodspår och även om blodspårstävlingar.
Helt plötsligt blev jag skitsugen på att gå kurs.. tänk om hon skulle vara duktig så man skulle kunna tävla?!
 
Så 19-21 april är det 3-dagars kurs i blodspår med boxerklubben! Weee vad kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0