Spårkurs i idag!

Vaknade imorse av att det regnade.. skitkul tänkte jag, men jag plockade i ordning matsäck och sånt ändå.
Baguetter med philadephia, gurka, tomat och skivad "fårepölse", och kaffe så klart.
 
Första spåret var ett jäkligt blött spår, det var myrmark delar av spåret och ordentligt med vatten!
Var ganska skeptisk till det spåret, speciellt med tanke på hur mycket vegetation det var.. men hon gick spåret jättefint! Peppar peppar..
 
Jag gick bakom när Elise och Adela gick spår med.. dom var duktiga :)
 
Förutom våra hundar så var det också en golden retriever, en schäfer och en bordercollie.
Det gick ganska bra för alla, alla gick sitt spår iaf. 
 
När det var dags för spår nr2 så hade de slutat regna och hundarna hade mycket mer bråttom! Dessutom så var det mer mossmark denna gången.
 
Jag hann dessvärre inte se Elises sista spår för att jag råkade bli involverad i en grisjakt.. helt plötsligt när vi står där på parkeringen så kommer det tre skitstora grisar springandes.. dom hade rymt.
Jag tänkte gå upp och säga till ägaren, men dom var inte hemma.. men jag och två grannar till dom försökte få in dom, men ägaren kom hem ganska snart och hjälpte till att få in dom.
Shit vad osäker jag blev, alltså, man är inte så jävla tuff när en 500kg gris säger, FU jag vill inte. 0.0
Dom kan bitas!
 
Snart ska jag duscha, sen ska jag och Elise åka och köpa pizza.. sen ha filmkväll och bara slappa i soffan. Tycker vi förtjänar det faktiskt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0