Nu har vi anmält oss till spårkurs!

Har vart sjuk två senaste dagarna (idag med faktiskt!) så Safiren har inte fått göra mkt. Ut och kissa och vara inne och mysa med matte.
 
Såg att bruksklubben har spårkurs, så nu har jag anmält mig och Safiris!
Har dock inte fått det bekräftat en men hoppas vi fått plats. :)
 
När jag tänker efter har Safirisen gått ganska många kurser
 
* valpkurs
* grundkurs
* agilitykurs
* rallykurs
* bronsmärkekurs
* sökkurs
* IPO-kurs
plus det där sugiga lydnadslägret där man inte lärde sig något...
 
Spårkurs blir nog bra, är också sugen på att gå kurs i uppletande och även tävlingslydnadskurs!
 
Ska hem och ligga i sängen idag med. Kollade på plastikturisterna igår, haha kul att det var med en snubbe från Borlänge i första avsnittet. Kollade även på¨kungarna av tylösand med Arvid.
Tydligen funkar det för att bota monsterförkylningar! är mkt bättre idag.. så samma behandling idag och jag borde vara tipptopp imorgon **tycka** (Ska på inflyttningsfest hos Elise imorrn och sen ska vi uuuuuuuuuuuuut!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0