Var ut igår

 
Först var vi på ett ställe som hette Luux. Vilket skitställe. Hela stället kryllade av små pappa-betalar-wannabes och det var verkligen inte min typ av uteställe. Jag benyttjade chansen när det var tomt i garderoben och smet tyst och stilla ut därifrån.
 
Drog vidare till Zachen.. men det var inge kul där heller.
 
Då bestämde jag mig för att jag lika gärna kunde dra till Sjöboden (ett väldigt lökigt ställe med dåligt rykte :P ) och bara sitta och lyssna på musik resten av kvällen (är en sucker för live musik).
Men bara stå och lyssna ifred kunde jag ju glömma.
 
- Sätt dig här!
- Nej tack
- Jo kom igen..
- Nej tack
- Men jo...
- Nej...
- Vill du dansa?
- Nej
- Men jooo?
- Nej, inte nu. Kanske senare
- Nuuuu
- Nej, jag är trött, jag orkar inte dansa
- Jooooo
- Nej, jag vill inte
- Seriöst?
- Ja, helt seriöst
- Hur ¨mår du egentligen?
- Bra
- Nej
- Nehej?
- Nej
- Jag mår visst bra
- Nej det gör du inte
- Det gör jag visst det
- Nej det gör du inte, jag kan se det
- eeeeh...
- Vad dricker du?
- Öl
- Du borde inte dricka mer, du ska dricka ett glas vatten
- Nej, jag dricker öl
- Du borde inte dricka öl
- Nehej?
- Nej, man ska inte dricka alkohol när man är irritead
- Jag är inte irriterad
- Jo det är du
- Nej det är jag inte
- Sånna som blir irriterade av att dricka alkohol ska inte dricka alkohol!!!
 
 
Jo men tjena, det var säkert alkoholen som gjorde mig irriterad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0