Tur med Kristine och Hermann

Först tränade jag och Safiris lydnad. Tränade bland annat apportering, läggande och ställande under gång, lekte lite med bitkudden och så tränade vi hoppet lite grann och så avslutade vi med uppletande.
 
Sen var vi till Myrbö och spanade på bronsmärkeprovet. Anna kom dit en tur och tittade också, men sen hade hon en liten parvel med sig som inte tyckte det här med hundträning var sådär skitkul, så dom var inte där så jättelänge :P
 
Efteråt tog jag och Kristine med oss hundarna på en tur i totalt mörker. Haha, hade jag inte haft Kristine med mig hade jag aldrig vågat gå där.. herregud det var ju kolsvart! :P
Aja hundarna lullade runt och hade det trevligt iaf, och det är ju faktiskt det som är viktigast!
Tror vi var ute och gick ca 1h. Mötte folk i mörkret också, men Safiris brydde sig inte...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0