Sugen på att dra på dogs4all!

Jag och Elise funderar på att dra på Dogs4all i Lillestrøm 24-25nov.
Hon har dessvärre jobbhelg då så hon försöker byta bort den.. går det så reser vi. Wohooo! :D
Det är typ Norges största mässa/utställning.. och har massa andra roliga saker med tex lydnad, norska mästerskapen i agility, freestyle etc etc. Kuuuul! :D
Hoppas det kommer massa ca de bouer dit också. Vill gärna träffa! :)
Försöker övertala Mathilda att hon ska ställa Akillez också.. :D Hon funderar på det!
Antar att Tatiana ska ställa sina ca de bous också. 

Igår efter jobbet så var jag på jakt efter ett fårskinn. Första butiken hade dom bara ett kvar, ett vitt. Nej tack!
Gick till barnens hus.. 550nok för ett mini-fårskinn.. nej tack!
Åkte hem och så ringde jag till Elise och frågade om hon skulle med ut till Ikea (norr om stan, ca 4mil bort).
Hon ville med! Men gaah, hade glömt den satans kön.. körde via Arna. :P
Aja hittade fårskinn iaf.. ett fint brunt! Elise köpte ett likadant.. jag frågade om hon skulle sy underkläder av sitt fårskinn.. hihi.. tror inte det med tanken på blicken jag fick. 
Vi fikade också! Jag åt en grekisk sallad och chokladmousse med vaniljsås till dessert. Elise åt en räksmörgås och sen en chokladkaka med marshmallows i.
När jag lämnat av Elise och henns son så stannade jag och handlade. Hittade sånna där grill-marshmallows på xtrapris, så jag köpte. Men när jag grillade dom hemma så råkade jag bränna mig på läppen med gaffeln (som marshmallowsen satt fast på) så jag har nu två blåsor och jag började blöda på ett ställe. Typiskt.
Ska ju iväg till Haugesund och tävla på söndag.. så försöker vila upp Safira så att hon ska vara taggad. Hon fick ju spåra i onsdags (spårade med Elise och Cissi) men igår bara kissturer, tänkte göra detsamma idag och imorgon. Har kollat yr också, verkar inte som att det ska regna jättemycket på söndag heller. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0