Regn regn regn regn regn

Bara regnat 2800mm i Bergen hittills i år.. och sista 30 dagarna har det regnat 409mm.

Jag säger det igen... Gummistövlar ♥
 

 Jag avstod från rundering/sök träningen igår, anledningen var att sist jag tränade så var det mörk när sista personen tränade. Jag tänkte att om vi blir många så har jag ingen lust att träna i mörker..
 
Började lära in fastbett (norskrulle) hemma istället. Tvingade Arvid att hjälpa till. Han fick gömma sig i badrummet (hihi).
Hon verkade fatta ganska fort iaf, kul!
Sen så drog vi ut och försökte träna raka skick.. men det är fan inte lätt.. hon vill SÅÅÅÅÅ gärna gå spår istället för att bara springa rakt fram. Men tror jag fick till några skick som var ok iaf, sen kastade vi boll o mossig terräng så hon fick röra på sig.
Lagade föresten fårikål (igen) igår. Men envisaste köttet ever.. förra gången tog de kanske 2,5h tills köttet var bra.. denna gången fick de lov att koka typ 4h! Och det luktade verkligen får från grytan!!!
Börjar fundera på om det är någon som smugglat ner en gammal fårjävel i en påse och sen märkt påsen med lammkött :P
(bild lånad från http://klatremusifarta.blogspot.no/2010/10/kon-tiki-epler-og-farikal.html)

Idag är det egentligen lydnadsträning på Stend.. men eftersom det är tävling på söndag så tränar jag ingen lydnad på hela veckan. Vore kul om hon var riktigt taggad på söndag.
Om jag inte minns helt fel ska jag och Elise spåra idag. Det blir kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0