Har tänkt lite

Var ju sugen på att resa till Stord och tävla i november.. men har lagt det på hyllan.
 
Däremot så har bruksklubben en inofficiell lydnadstävling nu i oktober plus att det är klubbmästerskap i bruks i början av november. Jag tänkte att jag och Safiris skulle ställa upp i båda!
 
Problemet är att det är skitmkt kvar att lära i brukset.. aja... jag är optimist! :D
 
Började träna in lite saker i brukslydnaden igår.. eller ja vi testade framförgående och hindret.
Hindret gick ganska ok, men huff, kommer få slita röven av mig för att hinna få till ett framförgående. :P
 
Dessutom så måste jag lära in hela budföringen!!!
 
Har tänkt välja spår.. så måste träna spår.. och måste träna safiris att plocka upp naturpinnar i spåret.
 
Känns bra att det är inofficiella tävlingar båda två, då blir man liksom taggad men får inte prestationsångest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0