Då var helgen över!

Först så.. regnade det en del om lördagen.. så den mysiga skogspromenaden jag hade planerat.. den ställdes in.
 
Tog istället på Safiris regntäcket och körde iväg till Lagunens köpcenter och miljötränade.
Vi varvade utforskning med träning (tex fotgående och platsliggning) med lek.
Tror leken är bra, det löser liksom upp eventuella spänningar i kroppen och får hunden mer lättsamt inställd.
Tänk att jag trodde, när jag skaffade hund den sommaren 2010.. att när hunden var 2år, så skulle den liksom vara ganska "färdig". Det är den inte, jag har massa massa massa jobb kvar.
Sen städade jag och Safiris (okej hon var sällskapsdam) bilen :)
Klar för utgång! :)
 
På söndagen tog vi den där mysiga skogspromenaden.. hehe, efter att ha latat oss inne och myst och sett film först så klart. ;)
 
 
Plockade kantareller också. Stekte dom i smör när jag kom hem, sen tillsatte jag kyckling, kryddade, hade i lite grekisk yogurt.. och hade det som pastasås. Mkt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0