Uppdatering

Fredag: Började dagen med småont i magen, det eskalerade efter lunch och jag fick lov att gå hem.
Låg och sov större delen av dagen. Safira fick endast ut och kissa i trädgården.

Lördag: Var till doktorn (flera timmars väntetid..) har visst en infektion i magen, så får äta mkt soppa och liknande framöver tills jag är bra igen. På kvällen var jag in till stan och hälsade på Lisbeth och hennes son och träffade Safiras kusin Easy.. och så den otroligt söta ca de bou valpen som Lisbeths son har köpt!
Åååh han var så gosig.. hade lust att pussa sönder den. :)
Passade på att köra lite miljöträning med Safiris med och tog en halvtimmes promenad inne i stan innan vi åkte hem och slappnade av.

Söndag: Spårade med Elise och Cissi.
Det kom en lök med en lös fågelhund och en såndär jävla visselpipa.. hade inte koll på sin hund. Först sprang den fram till Adela medan hon spårade (hon gillar inte främmande hundar).. så det blev ju inte så bra. Inte kom hunden när gubbjäveln ropade heller, den stannade hos Adela.
Jag skyndade mej bort till bilen o plockade ut min hund så att han skulle se att jag spårade. Han såg att jag spårade. Brydde han sig? Kunde inte brytt sig mindre. För det första trampade dom runt överallt i spåret.. o för det andra så körde han dummy-apportering runt oss hela tiden.. Jag sa inget till honom, för han var en såndär provocerande jävel som bara var ute efter att irritera. Inte helt nöjd med spåret.. men o andra sidan var det ganska söndersprunget.
Elise och Adela kör markspår i spöregn innan fågelhundsidioten förstörde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0