Träna? Nej tack!!!

Mörkertur... tur att man ser Safiras ögon iaf.
Alltså det är inte konstigt att jag nästan slår ihjäl mig i skogen!!!
Var ute och gick över en timme.
Sen kom vi hem. Tänkte att Safira skulle få lite mental aktivering så tvätta hade ju vart bra.. då kunde hon fylla maskinen. :)
Men...
Först bäddade hon...och la sig.
Sen tvättade hon sig... och sen la hon sig och sov. WTF?!
Hon som brukar gilla och träna?!
Alltså.. hon totalvägrade!!!
Jag hämtade grillkorv, hon la in en strumpa, halvt i maskinen.. sen la hon sig o fortsatte sova.. så jag fick plocka in all tvätten själv. 0.0

Senare under kvällen blev jag livrädd/fick nästintill panik.
Vi satt i fåtøljen jag och Safiren. Hon började tvätta sig mycket där bak tyckte jag. Faktiskt onaturligt mycket.
Jag lyfte på täcket lite snabbt för att se om hon tvättade sig på benet eller i baken..
Då ser jag något rött och glansigt där bak.. jag får panik och tänker att det är en stor hemorrojd eller vaginal prolaps eller något annat otäckt! så jag kommenderar safira upp ur fåtöljen och sliter av henne täcket och in i badrummet för inspektion.. men jag hittade inget?!
Går in i vardagsrummet igen, sen helt plötsligt så får jag syn på en plommontomat.. då är det den hon legat och slickat på. Hade råkat välta ut en sån liten plastbehållare med tomater tidigare under dagen... men fyfan vad rädd jag blev just där och då. Stod typ klar med jour-nummret till Stend...

Imorse så gick hon omkring och ylade och skrek efter morgonpromenaden.. väldigt olikt henne.
Började fundera på om hon hade allvarliga smärtor nånstans, så kollade jag på henne.. då har hon en leksak i munnen. Hon grå in på mitt rum, hittar en klädhög på golvet, bäddar.. bäddar ner "bebis".. och lägger sig.
Safira ligger ALDRIG på golvet!!
Helvete.. hunden har ramlat in i en helt överjävlig skendräktighet. Suck!
Därför hon hade snuttat på min BH häromdagen.. tyckte det var lite märkligt eftersom det inte är något hon brukar göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0