Rastat hund, regnpromenad och yoga

Ine skulle jobba övertid så jag (som den snälla grannen jag är) tog turen förbi och tog ut sötnosen så hon fick kissa etc.
Hehe, när jag kom in var hon jättegosig.. sen tog vi på halsband o koppel etc. Så spraaaaaaaaaang hon ut, gjorde de hon skulle, sen skyndade hon sig in och sen såg ja inte henne. Hon hade troligtvis gått o gömt sig för att ja inte skulle tvinga med henne på tur i regnet :P

Safiren däremot fick finna sig i över 1h promenad i spöregn :D
Det regnade faktiskt på mig också...
Sen så blev det yoga! Detta var andra passet för mig.. det var mycket roligare denna gången ! :D
 
Hittade även denna video.. perfekt inspiration!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0