Pakethämtning, tur med grannen och step!

Goda väninnor kan kissa tillsammans!

Gah vilken dag igår!
 
Skulle ju hämta ut paketet från posten.. med spårlinorna etc. Det var juh lättare sagt än gjort!
Först var det lååång kö vid lagunen..
Sen när jag kommr till butiken så handlar jag lite och sen när jag ska hämta ut paketet så frågar dom om jag ska betala. "betala?" sa jag, jag hade ju redan betalt allt med visa-kortet när jag beställde.
Nope, butiken ville ha över 2600kr för att jag skulle få mitt paket. WTF?!
Jag vägrade betala och ringde kundtjänst hos internetbutiken. Ingen svarade. Ringde säkert 6-7ggr, ingen svarade. Första gången ringde jag dessutom fel så jag hamnade hos en tant.. hade ringt 6392 på slutet istället för 6932...
Blev iaf skitsur och körde därifrån. Då fick jag tag i kundtjänst, så då var det bara att köra tillbaka till den där butiken. Han på kundtjänst fattade ingenting eftersom dom aldrig skickar varor på postförskott..
Sen snackade han med han i butiken, och det var tre irriterade personer.
Sen helt plötsligt så funkade det och det kom inte upp nån betalningsgrej och jag kunde signera och få mitt paket. Jag tackade för hjälpen och var inte lika sur längre.
Påvägen tillbaka så stannade jag på bilverkstan och bokade tid för service. I slutet av november ska lille bilen få lite kärlek!
Sen när jag kom hem så hade Safira spytt i min säng och i fönstret.. så jag fick tvätta och städa.. såg att hon hade spytt upp en benbit. Så går det när man inte tuggar ordentligt!

Sen blev det en promenad med grannen och hennes bullterriertik. Vi var ute i ca 1h och hundarna sprang runt och lekte och hade det ganska trevligt :)

Kom hem och vilade mig lite.. och gav Safiris över en halvtimme massage och testade även den nya värmeoljan jag köpt till henne. :)
Sen bytte jag om och så drog jag iväg till gymmet och testade ett pass med "step". Kan ju säga som så att min koordinationsförmåga inte är bland dom bästa :P

Sen var jag trött.. så vi såg nyaste avsnittet av Sons of anarchy.. den serien är ju bara så bra!!!
(bild lånad från haveuheard.net)
 
(bild lånad från fanpop.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0