Ny pannlampa - CHECK!

(det där är alltså jag med en pannlampa på)

Investerade i en ny pannlampa igår eftersom jag börjat tröttna på den här eviga stressen efter jobbet att skynda sig hem innan det blir mörkt.
 
Ramlade in på clas ohlson och köpte en "Silva Multi hodelykt"
"
  • Tøff hodelykt som er egnet for ekstremsport.
  • Vannbekyttet, IPX6.
  • Løstagbart lampehus med feste for både sykkelstyre og hjelm.
  • Batteripakken kan bæres i lommen for bedre batterikapasitet.
  • Justerbart lampehus med høyeffektiv LED og fem lyseffekter."
så står det i beskrivningen, den borde ju passa skitbra för mina skogspromenader.
 
Testade den iaf, igår. Var ute och gick i över två timmar! Väntade tom tills det mörknat helt innan jag gick ut ;)
 
som sagt.. är mörkt i skogen.. fast lampan är på :P

Trampade ner i gyttja/myrmark så att det rann över kanten på stöveln... mysigt.
Senare snubblade jag och stod på alla fyra i gyttjan/myren... fantastiskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0