Ensam på lydnadsträningen|

Först tog vi en promenad jag och hundisen. Hon fick springa av sig i skogen. :)
 
 
Lite senare så var jag iväg på ett yoga-pass. Jag gillar verkligen yoga!
 
Efter yogan så var det bara att byta om och svischa iväg till lydnadsträningen med bruksklubben.
Men eeeh, jag tror regnet skrämt bort alla.. för det var ingen där utom jag!
Aja vi tränade lite över en halvtimme iaf (utan paus!!!).
Tränade lite allt möjligt.. allt från fotgående, till stå/ligg under marsch.. till inkallning med ställande etc.
Safiren var lite svårövertalad i början (hon hatar regn :P ) men det släppte lite allteftersom.
 

Kommentarer
Postat av: Perra

Du gillar den där wet-look stilen :)

Svar: gillar och gillar... jag slipper den gärna!!!
Anna

2012-11-22 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0