Dålig på att uppdatera

är så trött och är så upptagen! =(
 
 
Kallt har det blivit iaf. Brr... har snöat idag!
 
 
Lille sötisen...
 
 
 
Igår så körde vi uppletande, hon var taggad som fan!
 
Sen var jag och gymmade.. och sen var Safiren och simmade.
 
Alltså det där hundsimmet är helt jävla otroligt..
fick ju betala för en gång i våras, när jag bokat timme på torsdagen men dom hade satt upp mej på tisdagen..
 
igår sa jag att jag ville ha samma tid på torsdag nästa vecka.
dom sa att de bara fanns en ledig halv fem.. okej sa jag.
 
men efter "missförståndet" i våras började dom skicka bekräftelsemial på bokad timme.. tur var det att jag kollade det mailet.
Har fått tid på tisdag..inte på torsdag som jag sa.
 
Jaja, kan nog på tisdag med.. men ändå.. jävligt jobbigt att aldrig vara säker på att man får det man bokar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0