Då var helgen över!

I fredags så skulle jag ut med jobbet.. så Safiris fick ordentligt med aktivitet så att hon skulle vara tröttis.
Tränade en del lydnad och sen körde vi leksakssök inomhus.. det roliga med det är att man kan gömma leksaken på kluriga ställen.. typ längst nere i en stängd kartong, långt inne i ett stängt skåp, under madrassen i sängen..längst in under sängen.. nere i tvättkorgen.. bara fantasin sätter gränser!
 
 
Var ut med jobbet iaf, först käkade vi pizza... sen var det massa dricking! Det var faktiskt trevligt (brukar iofs alltid vara trevligt när man är ut med jobbet :) )
Kom dock hem ganska tidigt, Arvid var för full enligt vakten och blev utkastad och jag ville hem till lille hunden.
Gick dock ingen nöd på hunden, hon låg ihoprullad i ett hörn i sängen och snarkade...
 
Var lite reducerad på lördagen men formen var ändå fin. Drack kaffe och käkade rostat bröd till frukost. Det är ett bra tecken! :)
Var till frisören med.
Sen var jag hem till Elise-fise och fikade och åt chips.
Hade även ett djupt samtal med Adela.
 
I söndags (igår) så la jag ett monsterlångt spår till Safiris.. lätt över 1km i varierad terräng. Fick ligga ca 2h och hade 3 pinnar utlagda.
Åååh hon var så duktig min lilla plupp <3
 
Efteråt körde vi leksakssök i myrmark så fick hon motionera sig också samtidigt som det är skonsamt för lederna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0