Vilken fantastisk solig dag!

Har legat ute på terassen i flera timmar o latat mig idag, har dessutom köpt mig en solstol!

Plantasjen var öppet idag så jag fick tag i en solstol trots att det var pingsthelg...LYCKA!

Tog sedan en fjälltur senare mot eftermiddag/kväll. Fiiiiiiiint väder. Hittade två campare ..haha dom såg chockade ut över att se mig och hunden! kanske trodde dom att dom befann sig ensamma i ödemarken? ;)

Desto mindre kul var att jag upptäckte att biljäveln fortfarande läcker olja!
Så tog en tur upp till grannen efter turen (var där flera timmar igår), visade sig att oljan sprutade (kul..NOT) och behöver en ny oljefördelargrej..men får införskaffas på tisdag.
Idag har jag vart med (hållt sällskap?) i garaget när pojkarna byggt högtalare.
Ine (andra grannen) frågade om jag skulle med och bada.... HELL NO! Kallt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0