Två trötteliner vilar upp sig inför träning

Var ut på en skogsprommis på ca 1h.
Mötte en hund. Den stannade upp, Safira stannade upp.
Skulle precis koppla Safira då ser jag en svart kanonkula komma farandes så jag släpper Safira.
Det gick bra och hundarna började leka. Det såg ut som en labrador med avkapade ben, en väldigt undergiven och tokig tik. Gubben verkade lite generad men jag önskade honom en fin tur vidare, ropade på Safiren och så fortsatte vi gå. :)


Kom sen hem och la oss (jag först, sen kom det en filur tassandes upp i knät..)
Vila är viktigt!


Är nog lite trötta...




Mysigt och varmt med vovve på magen.. :)



Bästa utsikten har man om man sitter på mattes mage!


Om en stund ska jag och Safiren iväg och träna lydnad med bruksklubben. Hoppas hon är taggad! :D

Nu måste jag dricka te, nordanvinden utanför var inte att leka med, inte ens en ca de bou på magen värmde tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0