Trotsade regnet och stormen!

Regnar som bara den.. och hagemöblerna har vart ute på flygtur idag, dom svischade förbi vardagsrumsfönstret och landade i staketet med en smäll!
Fick iaf för mig att jag och Safiren skulle ut och jogga, trots vädret.
Dessutom skulle vi ta en skogsjoggings och inte en joggingrunda i motionsspåret som normala personer.
Dessutom har jag ont i ryggen nu!!! Halkade i en brant slänt och landade med ryggen på en sten. :/
Väldigt taggade inför  joggingturen :D (not)


Perfekt joggingmiljö för dom med joggingskor


Känslan när man trampat ner i en myr...


När skorna är leriga och fyllda med vatten känner man sig såhär


Annars så var humöret på topp!


Safira i sitt regntäcke


Efter nästan 1,5h ute i regnet är man såhär glad



Kommentarer
Postat av: Hund i fokus

Sv: Jaa jag är super nöjd med den och Pike blir alltid taggad när jag tar fram den! Jag har aktiverings boll och pyramid också men dom är inte lika utmanande.



Jaa är jag inte helt ute och cyklar tror jag att just den är en från Nina ottoson!!

Och fler kommer det definitivt bli!!

2012-05-13 @ 21:55:17
URL: http://hundifokus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0