Simning och terräng-jogging

Jobbade övertid på jobbet, så det blev direkt hem o hiva i sig lite mat, se ett halvt avsnitt av king of queens och sen åka till dog rehab för att simma.


Såhär (o)nöjd är man när man måste badas efter simningen, men ack så söt!



Sen kom vi hem, vilade upp oss och taggade oss
(iaf jag, Safira fick inget veta. ;) höhöhö)
Tänkte ut och ta en joggingtur på "stigar" i skogen.
Precis när vi kommit ca 10m från dörren börjar det regna. Desto längre vi joggat desto mer regnade det.
Inte nog med att det regnade, det kryllade dessutom av orienterare, jag skojjar inte, dom är som ångvältar i skogen!
Blev iaf ca 50min joggingtur och 15min promenad efteråt (nedvarvning).


Dagens tips: Var extra noggann med vart du sätter fötterna när du joggar i myrtäta skogar i vanliga joggingskor. Att trampa ner i myren och få en (alternativt två) kolsvart(a) fot (fötter) är varken snyggt, skönt eller fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0