Ser ut som att det blir fint väder idag också! :D

Så kanske man borde ta sig ner till den lilla viken jag funnit (långgrund strand) och träna Safiris leder lite?
(gå runt i en större cirkel med henne i koppel så att hon måste lyfta på benen ordentligt)
Enda "problemet" är ett det är en del snäckskal där.. men kände på några, dom var inte så vassa.
Dom kanske bara är vassa om dom är trasiga? Hmm får försöka undgå sånna, fast botten är väldigt mjuk (lera/sand) så risken är nog större att dom trampas ner i botten än att dom går sönder om jag råkar trampa på några?

Har man inte tillgång till långgrund strand får man träna hunden på water-treadmill istället.
Jag hade troligtvis provat det med min också om hon inte haft sån klaustrofobi..
(Hon får panik och stressar om hon tycker det blir trångt/instängt)

Ska ju på lydnadsträning kl 19, så lite energi måste hon ju ha kvar.
Får hoppas att hon är riktigt taggad idag (det är då det är roligt o träna) och att det inte kommer in någon monster-häst-transport som sprutar ut obegränsat med hästar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0