Låång dag..

Har jobbat 13,5h idag, så Safiriluren har vart med mig på jobbet!

Sekreteraren Safira till er tjänst!



Tröttisen vilar sig


Medan vi var på jobbet så kom mamma och pappa förbi. Dom kom direkt från campingen och hade bara packat upp och sånt.. så dom var med mig på jobbet ett tag och drack lite kaffe och pratade med mig och Robin.
När Safiris kom in var hon jätteskeptisk och skällde. Stormade fram och stod spänd som en fiolsträng och luktade på dom.
Sen kopplade det och hon kände igen dom och blev jätteglad. :)

Sen var mamsen och papsen med till hundsimmet så fick dom vara med och se på när Safiris tränade, sen var vi och handlade och sen var dom med hem till mig och Arvid en tur.

Imorrn är det 17 maj (norges nationaldag) så då lär man väl få tummen ur och bege sig in till stan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0