Idag var det alldeles för varmt för att träna sa Safiren

Efter 2h prommisen så satt vi och solade/latade oss på terassen :)
En glad sol-mupp har tagit plats på terassen! (jag)


Kom lite senare på träningen idag, just för att det var så rackarns varmt (tänkte på hur de gick i söndags när vi skulle träna lydnad med rottweilerklubben).
Men det var alldeles för varmt för att träna tyckte Safiren. Försökte träna lite iaf men gav upp ganska fort!
"Varför träna när man kan ligga och nästan dö i värmen?"


2h promenad, ca 20min lydnadsträning.. sen begav vi oss ner till vattnet istället så Safiren fick bada och simma lite. Apporterade pinnar i vatten i ca 20min. Bra träning!

Nu är Safiren trött och jag är törstig. Film på TV men Arvid sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0