Idag slog jag min hund!

eller ja.. jag tappade en kavel i huvudet på henne.....eller ja egentligen ett paket innehållandes en plastkavel.
Men ändå, mycket elakt av mig! Inte bära massa saker när man har en hund vid sidan av sig! :P

Här är en bild från mitt kontor.
Hundnörd.se


Var ut på tur idag ca 1,5h med Safiren, gick i motionsspåren idag. Det var längesen sist! Bra miljöträning med alla joggare :)
Man blir glad av sol! :D

Sen var jag upp till grannen med mockarutor!
Fixade även den där oljemojängen på bilen....... woho!
Nu ska vi bara kolla varför lampan lyser och varnar för handbromsen, varför abs-lampan lyser... och byta hela avgassystemet.
Sen har jag fått strikta order om att tvätta och polera bilen..WHAAAAAAAAAAAAAAT?!

Blev tyvärr ingen rundering idag, prioriterade bilen högre. Har man en snäll grannis så får man inte ställa för höga krav utan finnas tillgänglig när han har tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0