Idag har Safira spårat!


Låg ute i solen i nästan 4h på terassen när jag kom hem från jobbet. NICE!
Hade verkligen ingen ork att gå prommis idag...


La ett spår senare på kvällen när det svalnade lite.. märks att det var ett tag sen hon spårade sist...hon var ju helt jävla galen!
Först galen inne, efter att jag kommit tillbaka efter att ha lagt spåret så sprang hon runt inne och gnydde och "spårade" i hallen!
Sen när spåret var "färdigt" och vi gick ut så var det som att gå med en turbo-missil i koppel!
Första halvan av spåret var hon en räser :(
Alltså hon följer ju spåret o så och tappar hon bort sig hittar hon rätt igen typ med en gång.. men så jobbigt när hon rejsar :(
Aja andra halvan av spåret gick bättre och hon lugnade ner sig och mina armar kunde återhämta sig.
Hade glömt påsen med godis inne.
Något jag gör annars ibland är att jag trampar upp en ruta, strör ut godis i rutan och säger varsågod och gör så några gånger innan spåret, då brukar det värsta lagt sig och hon är mer på en "normal"  nivå när man börjar spåra.
Enda positiva är väl att hon är taggad till tusen och tycker det är skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0