Hemma från träningen

Då har man vart på rallylydnadsträning i 3 (!) timmar.

Blev lite för lång prommis innan och för kort vilotid..så hunden var både trött och mätt, inte bästa förutsättningarna direkt.

Bana 1: nja ganska ofokuserad, inte så mkt kontakt

Bana 2: lite mer fokus, lite mer kontakt.
avslutade med överdrivet beröm o bus och godis.

Bana 3: ändå lite mer fokus och mer kontakt, men typ ingen motor. ganska ointresserad överlag.
avslutade även här med ännu mer överdrivet bus o godis.

Körde varje bana en gång.

Sen tränade jag och Christine lite med hennes bordercollies.
Hon ska tävla nu i helgen, spännande! Får hoppas det går bra :D
Hon tyckte jag skulle låna hem den ena bordercollien lite..men tror dessvärre Arvid hade mördat mig då. :/

Nu ser jag film med en söt liten vovve i knät.. och har precis ätit årets första jordgubbar med vispad grädde och vaniljyoghurt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0