Härligt med långledigt! :D

Trots förvarningen om nordanvinden så har jag och Safiren legat ute och solat idag med.
Bara man blev varm nog och hittade någorlunda lä gick det bra.
Shit vad jag blivit brun denna helgen!!! Jag har till och med bränt mig på bröst,mage,armar!

Medan jag låg i min nyinköpta stol idag och solade så..kom en Safir och skulle sitta i knät.
Eftersom jag var lite röd i skinnet, och Safiren tyckte det var lite ostadigt och skulle hålla fast sig med klorna..så kan jag ju säga att det gjorde ganska ont att ha henne i knät, speciellt eftersom hon inte satt still!
Men hon var ju så jävla söt..så hon fick stanna däruppe rätt länge, hon ville ju spana på utsikten.

Sen tog vi en 2h skogspromenad. Hon har börjat bli väldigt viltintresserad... hm. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det!

Har dessutom bakat mockarutor idag. Hade tänkt gå upp till grannen med dom men nu försvann solen och det blev mulet och kallt ute, så lusten försvann.
Ska ju ändå upp dit imorrn och byta den där oljegivarsaken. Nästa gång ska jag INTE HA EN RÖD BIL!!!
Fiaten var elak och röd, forden var elak och röd, och nu är golfen elak och röd!

Röda bilar går ju bara sönder hela tiden!
Någon som har ett bra tips på bra bilar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0