Har vart helt sjukt fantastiskt väder idag!

Var iväg och skulle träna lydnad med rottweilerklubben idag.. men var så sjukt varmt att det nästan var omöjligt!
Hunden hade INGEN energi eller vilja att jobba alls :/
Lite träning blev det ju, men hunden hade ingen motor så blev ytterst korta pass.
Dom andra två som var där tränade inte heller så mycket, vi var mest sociala tror jag :P

Sen stannade jag och Safiren vid Smöråsvattnet och gick en tur i värmen.
Det märktes verkligen hur dåligt hon tacklar värme! Snacka om slö!
Får hoppas hon vänjer sig annars blir det en sjuuuuuukt tråkig sommar. Bläää...
Skylt vid smöråsvattnet. Lite skrämmande är att jag tror faktiskt att den här skylten väcker mer nyfikenhet än den fungerar avskräckande!
Jag menar... hur farligt kan det egentligen vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0