Har uppdaterat lite dåligt senaste dagarna..

men det beror på att mina föräldrar vart på besök, så har inte suttit så mycket vid datorn!
Jobbade i fredags men efter jobbet så tog jag, vovven, mamma och pappa oss en fjälltur!
Gick upp Ulriken (643m över havet)
Tog den branta vägen ner så stackars mamma tycker det var läskigt! :P
Safiris på toppen av Ulriken

På lördagen var det dags för roadtrip!
Begav oss ut på ön Sotra (utanför Bergen) och åkte så långt norrut man kunde komma, så vi hamnade på Hellesöy.
Det var väldigt fint därute men sjukt blåsigt, man hade fått hålla hårt i hatten om man hade haft någon.
Vi promenerade en del därute och hade picknick :) (kaffe, brownies, morotskaka, lefser, vaniljbullar etc)
Bild från Hellesöy


Söt skylt på Hellesöy..

Efter att ha kört så långt ut man kunde på Hellesöy så vände vi och körde söderut igen. Vi tog en hel del avstickare och fick se en hel del söta små hus, gamla kyrkor och sälar (egentligen får).
Pappa spanar ut över havet


Mamma :)



Arvids föräldrar har också vart här denna veckan, så när jag och vovven inte vart med mamma och pappa så har vi bott på mitt rum (eftersom hon inte accepterar besökare hon inte känner VÄLDIGT bra).
Första kvällen/natten när hon hörde att det var folk i lägenheten så morrade hon  så mkt att det var som att sova bredvid en tryckborr.. hon vande sig dock med rösterna allteftersom och då morrade och skällde hon bara av och till (dom var här tors-sön).
Har vart ganska mkt på campingen i campingstugan och hälsat på...sett på film i ruskigt obekväma stolar.
Alla campingstugor borde ha en soffa..!
Men idag har mina föräldrar rest hem och Arvids föräldrar också...så nu är det bara jag och Arvid igen.


Kommentarer
Postat av: Siv

Härliga dagar :-), lite stum i benen fortfarande.

2012-05-21 @ 11:24:06
Postat av: Anna

Hehe! Det är bra :D

2012-05-21 @ 11:49:29
URL: http://livetmedcadebou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0