Fjälltur och invigning av hårfön på hundsimmet!

Gick fjälltur på ca 2h i det fina vädret. Vaarmt o soligt = shorts och bikini och fjällskor.

Sen var vi iväg till hundsimmet och simmade.. började med att påväg dit hade jag kört halvvägs, då kollade jag i bilen.. nehe, ingen påse (med leksaker, shampoo etc) så fick vända o köra  tillbaka (stressa) o hämta påsen o sen köra.. dessutom så lyste bensinvarnigslampan = dåligt med bensin. suck.
Aja kom PRECIS i tid. Väl därinne så var de lite mer folk än vanligt, unga tjejer. Läskigt tyckte Safiris!

Men så klart hade jag glömt Safiris handduk..så.. hehe ja fönade henne efter duschningen! :D
Jag hade ju förväntat mig panik och katastrof, hon gillade det ju inte men det gick långt över förväntan!
Var första, men absolut inte sista gånge som vi använde hårfön! (stackars Safiren :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0